کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 192830
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 

 کدوم خاطره برگشتی به من ...که دوباره از تو رویایی شدم...همه دنیا نمیدیدن منو...من کنار تو تماشایی شدم...از کدوم پنجره میتابی به شهر...که شبونه با تو خلوت میکنم...من خدارو هر شب این ثانیه ها...به تماشای تو دعوت میکنم...تو هوایی که برای یک نفس ...خودمُ از تو جدا نمیکنم....تو برای من خود غرورمی...من غرورمُ رها نمیکنم ... تا به اعجاز تو تکیه میکنم ... شکل آغوش تو میگیره تنم... اون کسی که پیش چشم یک جهان ... به رسالت تو تن میده منم... تو هوایی که برای یک نفس... خودمُ از تو جدا نمیکنم... تو برای من خودِ غرورمی ... من غرورمُ رها نمیکنم......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, توسط رویا