کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 485
بازدید کل : 192959
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
سکوت

 

 

بی شک دلتنگی ٬ تنهایی ٬ سکوت ٬ مهتاب ٬ و ساعت صفر عاشقی ٬

 

نابترین لحظه هایی را می سازند که قلم را یارای جولان بر عرصه کاغذ

است و من امشب باز بر آن شدم تا از یک واژه آشنا برای دلم بنویسم ٬

آری خزان ٬ این واژه همیشه با من آشنا ٬

بدان که می اندیشم بی اختیار خود را آن برگ خزان دیده می بینم که

گریه های بی صدا در آن موج می زنند .

خوب حس می کنم در قلب کوچکش ٬ هنگامی که مرگ خنده ای خویش

را دور از شاخه با چشم حسرت می نگرد ٬ چه غوغایی است .

نمی دانم چرا ٬ اما احساس برگ را با تمام وجود درک می کنم ٬ شاید بدان

خاطر است که در یک کلمه به نام خزان همدردیم .

وقتی خزان ٬ بی تفاوت با آواز مرگ کلاغان به باغ دلم پا می نهد .

وقتی بخت خزان دیده من ٬ خود را برگ خشک و زردی می پندارد که عمری

زیر رگبارهای پاییزی سیلی می خورد و بی صدا می گرید .

وقتی گلها پرپر می شوند و بر رخسار گلدان می ریزند .

وقتی آسمان آبی خدا از کبوترهای سپید و زیبا خالی می شود .

وقتی درختان خانه تکانی خویش را آغاز می کنند و من با چشم خویش

مرگ حتی یک برگ را می بینم ٬ بی اختیار بغض گلویم را می فشارد و

ابرهای چشمم هوای باریدن می کنند . چرا که خود را از تبار این خزان دیده

می دانم . گویی خود را جای او می دانم ٬ گویی چهره او را سیمای خود

می بینم ٬ گویی تمام هستی او را تار و پود خود می پندارم ٬ در این هنگام

است که خون در رگ و قلبم یخ می بندد و زندگی برایم سرد و پوچ می شود

و کبوتر دلم هوای کوچ ابدی را در سر می پروراند .

نمی دانم ٬ شاید این آرزو نیز نوعی سراب باشد ٬ نمی دانم ٬ شاید ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط رویا